ویزای توریستی فرانسه، ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی، ویزای پرطرفدار

ویزای توریستی یکی از رایجترین و پرطرفدارترین انواع ویزاها است. ویزای توریستی را می توان هم برای گردشگری استفاده نمود و هم در بسیاری از اوقات برای سفرهای کوتاه مدت به کشور مورد نظر استفاده کرد مثلا ویزای توریستی فرانسه، ویزای توریستی ایتالیا، ویزای توریستی کانادا و یا ویزای توریستی آلمان. افرادی که ویزای توریستی دریافت می‌کنند، تحت شرایط خاصی می توانند با این ویزا اقدام به کار و تحصیل در کشور مقصد کنند ( برای دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران موسسه گام اول تماس بگیرید ) برای نمونه تحصیل در معتبر ترین دانشگاههای کانادا، کار در کانادا، در غیر این صورت ویزای توریستی برای اهدافی مانند دیدار با بستگان، گردشگری یا سفرهای کوتاه مدت می توان از ان بهره مند شد.

ویزای توریستی ایتالیا، ویزای توریستی فرانسه

در مقالات قبلی ویزای توریستی تشریح شد این ویزا نوعی ویزای کوتاه مدت (موقت یا single visa) است که با آن می‌توان به اغلب کشورهای دنیا سفر کرد مانند آلمان، فرانسه، ایتالیا، کانادا و…. . کشورهای نامبرده خودشان ویزای توریستی کشورشان را صادر می‌کنند بنابراین ویزای توریستی آلمان، ویزای توریستی فرانسه ، ویزای توریستی کانادا و …. طبق شرایط حاکم براین کشور ها صادر می گردد و مدت اعتبار ویزای توریستی بسته به کشور مورد نظر شما متفاوت است. مثلاً ویزای توریستی آلمان، ویزای توریستی فرانسه ، ویزای توریستی کانادا مدت ویزای توریستی‌شان بین سه تا 6 ماه است.

دسته بندی ویزای توریستی

برای ویزای توریستی دسته‌بندی خاصی نمی توان ارائه کرد چرا که بیشتر تعریف ویزای توریستی و نوع عملکرد آن وجه تمایز آن است. در یک تعریف، ویزای توریستی را می توان به دو نوع با مدرک و بدون مدرک تقسیم کرد و یا در تعریف دیگری، تمام ویزاهای توریستی را بر اساس نوع کشورها طبقه بندی کنیم. مانند ویزای توریستی آلمان، ویزای توریستی کانادا، ویزای توریستی فرانسه، ویزای توریستی ایتالیا و …

موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری

این کار پیچیدگی و دشواری‌های خاص خود را دارد؛ اما به‌طورکلی امکان چنین امری میسر است. با استفاده از دو روش زیر می‌توان ویزای توریستی را به ویزای کاری تبدیل کرد.
همسر فرد متقاضی مشغول کار یا تحصیل در کشور مقصد باشد تا متقاضی بتواند درخواست ویزای کاری بدهد. برای نمونه اگر ویزای توریستی کانادا دارید و جهت کار در کانادا می خواهید اقدام کنید باید همسر شما نیز مشغول کار در کانادا یا تخصیل در معتبر ترین دانشگاه های کانادا باشد.
متقاضی، درخواست اقامت دائم کشور مقصد را داده باشد و تا زمانی که به درخواست او رسیدگی شود، می‌تواند مشغول به کار شود، به بیان دیگر ویزای توریستی‌اش را به ویزای کاری تبدیل کند. معمولا پزشکی آلمان و پرستاری آلمان از پرمخاطب ترین این نوع ویزا می باشد که با یک ویزای توریستی به آلمان سفر می کنند تا شرایط و هزینه زندگی در آلمان را مورد ارزیابی قرار دهند.

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...