تحصیل در اتریش

تحصیل در اتریش

کشور اتریش در راستای تحصیل در اتریش و ادامه تحصیل افراد مستعد سایر کشورها و همچنین توسعه بخش هویت کشور اتریش و دانشگاه های این کشور برای فراهم نمودن بستر مناسب برای انتقال علم و دانش، رقابتی گسترده را جهت تحصیل در اتریش، میان سایر کشورها برای جذب هر چه بیشتر نخبگان، اندیشمندان و کارشناسان به وجود آورده است.

تحصیل در اتریش و پذیرش در این کشور

لذا در این رابطه و جهت تحصیل در اتریش، این کشور آیین ‌نامه ای برای پذیرش دانشجویان خارجی در دانشگاه‌ ها و مراکز آموزش عالی خود تهیه نموده است. لازم به توضیح است که در این آیین نامه تحصیل در اتریش، لفظ “دانشگاه” مشمول هر یک از دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی تحت پوشش وزارت علوم این کشور می باشد. دانشجویان متقاضی تحصیل درا تریش می توانند با بهره گیری از مشاوران موسسه گام اول از قوانین و ضوابط ذکر شده در این آیین نامه مطلع گردند.

دانشگاه های اتریش و شرایط تحصیل در اتریش

مطابق آیین نامه تحصیل در اتریش، دانشگاه ‌ها مجاز به جذب دانشجویان خارجی در مقاطع مختلف تحصیلی هستند و می‌ توانند بخشی از ظرفیت خود را به جذب دانشجوی غیر بومی جهت تحصیل در اتریش با دریافت شهریه اختصاص دهند، البته بایستی این هزینه ها را مد نظر قرار داد چرا که از نظر اقتصادی و شرایط حاکم بر کشور اتریش بتوان به اهداف مشخص شده دست یافت.

میتوانید با مشاوران گام اول در تماس باشید یا با ما از طریف فرم ارزیابی و درخواست مشاوره در ارتباط باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم. موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا ( ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای توریستی ) با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

آیین نامه تحصیل در اتریش، پذیرش دانشجویان را ملزم به داشتن یک سری شرایط می کند. شرایط عمومی: نداشتن منع قانونی ادامه تحصیل در اتریش، داشتن تائیدیه از نمایندگی ها و یا کنسولگری ها در کشور ذی ربط یا وزارت امور خارجه آن کشور در مورد صلاحیت داوطلب جهت تحصیل در اتریش. اما داشتن یک سری شرایط اختصاصی نیز حائز اهمیت است. بی گمانجهت تحصیل درا تریش، داشتن یک سری شرایط اختصاصی علمی و سنی برای ادامه تحصیل دانشجویان خارجی، مطابق با قوانین این کشور وجود خواهد داشت که دانشجو در صورت احراز کامل این شرایط قادر به ادامه تحصیل خواهد بود.

ویزای تحصیلی اتریش

ویزای تحصیلی انگلستان

دولینگو

ویزای تحصیلی آلمان
دانشگاه های معتبر کانادا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...