درباره ویزای 5 ساله کانادا چه اطلاعاتی دارید؟

ویزای 5 ساله کانادا

ویزای 5 ساله کانادا یکی از انواع ویزای کانادا است که برای ورود به کشور کانادا جهت کار در کانادا و یا زندگی در کانادا و از همه مهمتر تحصیل در دانشگاههای معتبر کانادا می‌توانید از آن استفاده کنید. ویزای 5 ساله کاناد ویژگی‌های مربوط به خودش را دارد و اگر قصد مهاجرت به کانادا دارید باید پیش از هر اقدامی حتما اب مشاوران موسسه گام اول تماس گرفته و تعیین وقت مشاوره نمایید. مشاوران موسسه گام اول هدف شما را از پذیرش کانادا هرچه که باشد با توجه به شرایط شما فراهم خواهند نمود.

پذیرش کانادا

ویزای 5 ساله کانادا یه همان ویزای مولتی کانادا برای اقامت موقت است که تا 5 سال می‌توانید با این ویزا به مدت 6 ماه در هر بار ورودتان به این کشور با هر هدفی خواه پذیرش کانادا، کار در کانادا گردشگری و توریستی کانادا یا حتی بررسی شرایط زندگی برای اقامت دائم به این کشور سفر کنید.

در واقع اگر دوره آموزشی کوتاه مدت 6 ماهه‌ در کانادا برگزار شد، شما بدون نیاز به مجوز تحصیل، می‌توانید با ویزای 5 ساله کانادا، در این دوره شرکت کنید تا بتوانید مقدمات حضور خود را در معتبرترین دانشگاه های کانادا فراهم اورید.

پذیرش کانادا, پذیرش انگلیس, پذیرش آلمان, ویزای تحصیلی, ویزای تحصیلی آلمان, ویزای تحصیلی انگلستان, ویزای کاری, دولینگو, ویزای کاری آلمان, ویزای کاری ایتالیا, ویزای کاری فرانسه, کار در کانادا, ویزای کاری کانادا, ویزای کاری آلمان, هزینه زندگی در آلمان, زبان آلمانی, آیلتس , تافل, تحصیل در اتریش, توریستی کانادا, ویزای ۵ ساله کانادا, اکسپرس اینتری کانادا, دانشگاه های معتبر کانادا, پرستاری آلمان, پزشکی آلمان

تفاوت ویزای مولتی و ویزای توریستی کانادا ، نیاز نداشتن به تمدید ویزای 5 ساله کاناد البته تا زمان اعتبار پاسپورت است

مراحل دریافت اکسپرس اینتری کانادا

ویزای توریستی کانادا: ویزای توریستی کاناد دو نوع است: سینگل و مولتی.

  • ویزاهای سینگل یا تک ورودی که از اسم آن هم مشخص است، شما می توانید فقط یک بار سفر به کانادا را تجربه کنید و بعد از ترک کانادا، برای سفر بعدیتان، دوباره نیاز به اخذ ویزای کانادا دارید.
  • ویزای کانادا مولتی پل: این ویزا مختص گردشگری در کشور کاناد می باشد، و شما از این ویزای کانادا نمیت وانید برای پذیرش کانادا یا تحصیل در معتبرترین دانشگاه های کانادا استفاده کنید
  • ویزای کانادا مولتی: ویزای مولتی زیر مجموعه ویزای کانادا بصورت موقت می باشد. بنابراین شرایط کاملا متفاوتی با اکسپرس اینتری دارد.

اکسپرس اینتری کانادا

ویزای کاری کانادا

کار در کانادا

ویزای ۵ ساله کانادا

دانشگاه های معتبر کانادا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...