ویزای توریستی چیست

ویزای توریستی چیست

هرساله افراد بسیار زیادی از طریق راه‎های مختلف برای اخذ ویزای توریستی کشورهای مختلف اقدام می‎نمایند بطوریکه آمار مسافرت به کشورهای توریستی روز به روز در حال افزایش است. در این بین پیدا کردن روش درست و مناسب برای اخذ ویزای توریستی آلمان، ویزای توریستی ایتالیا، ویزای توریستی فرانسه و ویزای توریستی کانادا بسیار حایز اهمیت می باشد.

نکات لازم جهت اخذ ویزای توریستی

و این نکته را باید مد نظر داشته باشید که جهت اخذ ویزای توریستی کشور موردنظر، در صورت نداشتن دعوت‌نامه، ارائه رزرو هتل و شرح برنامه سفر به همراه رزرو بلیت رفت‌وبرگشت الزامی است. درصورتی‌که دعوت‌نامه دیدار از خانواده موجود باشد، رزرو پرواز بر اساس تاریخ سفر و تاریخی که مندرج در دعوت‌نامه است، باید انجام شود. اگر دعوت‌نامه از طرف شرکت بوده و شامل برنامه سفر باشد، رزرو پرواز و هتل بر طبق برنامه سفر باید انجام شود.

توجه داشته باشید که رزرو واقعی و معتبر به مفهوم پرداخت هزینه هتل قبل از اقامت نمی‌باشد. بلکه به این معناست که درخواست اقامت شما به هتل ارسال‌شده و هتل واچر اقامت را برای شما صادر کرده است. این رزرو می‌بایست تا بررسی کامل پرونده و اعلام نتیجه ویزای توریستی معتبر باقی بماند.

پذیرش کانادا, پذیرش انگلیس, پذیرش آلمان, ویزای تحصیلی, ویزای تحصیلی آلمان, ویزای تحصیلی انگلستان, ویزای توریستی, دولینگو, ویزای توریستی آلمان, ویزای توریستی ایتالیا, ویزای توریستی فرانسه, کار در کانادا, ویزای کاری کانادا, ویزای کاری آلمان, هزینه زندگی در آلمان, زبان آلمانی, آیلتس , تافل, تحصیل در اتریش, توریستی کانادا, ویزای ۵ ساله کانادا, اکسپرس اینتری کانادا, دانشگاه های معتبر کانادا, پرستاری آلمان, پزشکی آلمان

موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

انواع ویزای توریستی

ویزای توریستی به چهار دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. این ویزا می تواند ویزای توریستی آلمان، ویزای توریستی ایتالیا، ویزای توریستی فرانسه، ویزای توریستی کانادا و یا هر کشور دیگر باشد.

  • ویزای سینگل با اجازه یک‌بار ورود به کشور مقصد بااعتبار ۶ ماهه
  • ویزای مولتی (مولتیپل) یا ویزای ۵ ساله با اجازه چندین بار ورود و اجازه اقامت ۶ ماهه برای هر مرتبه
  • ویزای قانونی کانادا یا ویزای توریستی بدون دعوت نامه که در این حالت موسسه مهاجرتی موردنظر اقدام به تهیه دعوت نامه و انجام امور لازمه جهت اخذ ویزا می‌نماید.
  • سوپر ویزای کانادا مخصوص والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ‌ها که دعوت نامه توریستی از طرف فرزند یا نوه مقیمشان ارسال می‌گردد.
  • در سوپر ویزا، حداقل حقوق پایه فرد دعوت‌کننده می‌بایست کمتر از ۲۴.۰۰۰ دلار در سال نباشد و حداقل برای یک سال از داخل کانادا بیمه خدمات درمانی برای دعوت شونده پرداخت کرده باشد.

ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی فرانسه

پذیرش آلمان

پذیرش کانادا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...