ویزای توریستی ایتالیا

ویزای توریستی ایتالیا

مدت‌زمان بررسی پرونده درخواست ویزای ایتالیا و پردازش آن به‌طور معمول تا ۱۵ روز زمان نیاز دارد؛ اما در برخی موارد این بازه دو ماه هم طول می‌کشد؛ زیرا در موارد خاص، سفارت با کنسولگری‌های شنگن وارد مشورت می‌شود. به همین خاطر است که توصیه می‌شود سه ماه پیش از تاریخ سفر برای ثبت درخواست ویزای ایتالیا اقدام کنید تا دچار مشکلی نشوید.

ویژگی های ویزای توریستی ایتالیا

یکی از ویژگی های سفر به ایتالیا این است که درخواست ویزای توریستی ایتالیا، بدون داشتن دعوت‌نامه نیز میسر است. اما یک شرط اساسی دارد و آن هم این است که برای درخواست ویزای توریستی ایتالیا بدون دعوت‌نامه باید از تمکن مالی بالایی برخوردار باشید. برای سفر به ایتالیا و نکته مهمی که برای اخذ ویزای ایتالیا باید در نظر بگیرید انتخاب نوع ویزا است بنابراین شرایط ویزای توریستی ایتالیا متفاوت است و بایستی حتما با مشاوران موسسه گام اول در این باره در ارتباط باشید.

اخذ ویزای توریستی ایتالیا

اخذ ویزای ایتالیا چه ویزای توریستی ایتالیا باشد یا ویزای سرمایه گذاری، راحت است. همین امر که از مهمترین ویژگی ها برای جذب توریست به این کشور دیدنی است سبب رونق این صنعت مهم در این کشور گردیده.همانطور که قبلا که بدان اشاره شد، یکی از شروط برای اخذ ویزای ایتالیا وجود دارد، تمکن مالی و گردش حساب خوب است. و این کار توسط افسران ویزا کنترل می شود تا از صحت و نحوه عملکرد مالی متقاضی مطمئن شوند.

میتوانید با مشاوران گام اول در تماس باشید یا با ما از طریف فرم ارزیابی و درخواست مشاوره در ارتباط باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم. موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا ( ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای توریستی ) با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

زمان لازم برای درخواست ویزای توریستی ایتالیا و پردازش اطلاعات متقاضی آن معمولا تا دو هفته زمان نیاز دارد؛ البته این مدت به طور قطعی نیست و ممکن است برای دریافت ویزایت وریستی ایتالیا زمان زیاد تری هم صرف کنید؛ ممکن است در موارد خاص، سفارت با کنسولگری‌های شنگن جهت دریافت ویزا وارد مشورت می‌شود تا اط صحت و اهراز هویت فرد تقضا دهنده مظمئن شود.

ویزای توریستی فرانسه

ویزای توریستی آلمان

ویزای توریستی

توریستی کاناد
دانشگاه های معتبر کانادا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...