پذیرش انگلستان

پذیرش انگلستان

برای رسیدن به آرزوی تحصیل در انگلستان دریافت ویزای تحصیلی انگلستان  قسمت بسیار مهمی است.
زمان تقاضای ویزای تحصیلی انگلستان بسیار اهمیت دارد و این فرآیند وقتی شرایط ویزای تحصیلی انگلستان و پذیرش انگلیس و تاریخ های مهم درخواست را ندانید دلهره آور می شود.

انواع ویزای تحصیلی انگلستان

همه ی کسانی که خواهان دریافت ویزای تحصیلی انگلستان و پذیرش انگلیس هستند باید بدانند که دولت بریتانیا سه نوع ویزای تحصیلی را برای دانشجویان و دانش آموزان در نظر گرفته است که آنها می توانند متناسب با تقاضای خود انتخاب کنند
1.ویزای تحصیلی کوتاه مدت
همه ی متقاضیان بالای 16 سال که در یک دوره 6 ماهه در یک موسسه آموزشی ثبت نام کرده اند یا افرادی که در دوره های 11 ماهه زبان انگلیسی ثبت نام کرده اند میتوانند ویزای تحصیلی کوتاه مدت پذیرش انگلیس را دریافت کنند

2. ویزای تحصیلی  TIER 4
ویزای تحصیلی  از نوع TIER 4برای متقاضیان بالای 16 سال است که در دوره های آموزشی که مدت آنها بیشتر از 6 ماه است شرکت کرده اند مدت این نوع ویزا یک ماه بیشتر از پایان دوره آموزشی است.

3.ویزای تحصیلی برای کودکان
این ویزا برای کودکان در رده سنی 4 تا 17 سال مناسب است که میخواهند در مدارس انگلستان درس بخوانند مدت اعتبار ویزای تحصیلی برای کودکان زیر 16 سالن 6سال و 4ماه و برای محصلان 16 تا 17 سال 3سال و 4 ماه است.

هزینه ویزای تحصیلی انگلستان

متقاضیان دریافت ویزای تحصیلی انگلستان نیاز به 348 پوند دارند لازم است که بدانید دانشجویان باید در مدت اقامت خود 348 پوند به طور سالانه هزینه پرداخت کنند.

هزینه خدمات بهداشتی

دانشجویانی که متقاضی دریافت پذیرش انگلیس هستند برای اینکه به خدمات بهداشتی دسترسی داشته باشند باید سالانه 150پوند هزینه اضافی پرداخت کنند همچنین دانستن این نکته مهم است که دانشجویان باید در زمان ارسال درخواست ویزای تحصیلی انگلستان هزینه خدمات بهداشتی را به صورت آنلاین پرداخت کنند

میتوانید با مشاوران گام اول در تماس باشید یا با ما از طریق فرم ارزیابی و درخواست مشاوره در ارتباط باشید تا بتوانیم به شما کمک کنیم. موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا ( ویزای تحصیلی، ویزای کاری و ویزای توریستی ) با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

پذیرش انگلیس

ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای توریستی

تافل
ویزای تحصیلی

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...