استفاده از اکسپرس اینتری کانادا برای اقامت

اکسپرس اینتری کانادا

اکسپرس اینتری کانادا روشی است که بر اساس معیارهای مختلف به متقاضیان امتیاز تعلق می گیرد. متقاضیانی که در هر قرعه کشی اکسپرس انتری بهترین امتیاز را کسب کنند می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. دریافت ویزای توریستی کانادا، ویزای کاری کانادا و یا در دانشگاه های معتبر کانادا تحصیل نمایند می توانند با مشاوران موسسه گام اول در تماس باشند تا با شرایط دریافت ویزای تحصیلی و ویزای 5 ساله کانادا آشنا شوند.

ویزای کاری کانادا

مبهم و طولانی بودن روند مهاجرت زمان انتظار برای صدور ویزای کاری کانادا، باعث شد تا کانادا سیستم اکسپرس اینتری کانادا را پیاده سازی کند. هدف اصلی اکسپرس اینتری کانادا ، آسان سازی فرایند پذیرش مهاجران و بالا بردن سرعت استخدام نیروی کار ماهر جهت کار در کانادا است. در روش اکسپرس اینتری کانادا، متقاضیان با توجه به معیارهای سن، میزان تحصیلات و سابقه کار رتبه‌بندی می‎شوند.

یکی از مهمترین مراحل در اکسپرس اینتری کانادا این است که شما باید یک پروفایل در سیستم Express Entry بسازید. پروفایل شما با متقاضیان دیگر مقایسه می گردد تا به شما امتیاز تعلق گیرد.

پذیرش کانادا, پذیرش انگلیس, پذیرش آلمان, ویزای تحصیلی, ویزای تحصیلی آلمان, ویزای تحصیلی انگلستان, ویزای کاری, دولینگو, ویزای کاری آلمان, ویزای کاری ایتالیا, ویزای کاری فرانسه, کار در کانادا, ویزای کاری کانادا, ویزای کاری آلمان, هزینه زندگی در آلمان, زبان آلمانی, آیلتس , تافل, تحصیل در اتریش, توریستی کانادا, ویزای ۵ ساله کانادا, اکسپرس اینتری کانادا, دانشگاه های معتبر کانادا, پرستاری آلمان, پزشکی آلمان

موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

مراحل دریافت اکسپرس اینتری کانادا

پس از کسب امتیاز متقاضیان اکسپرس اینتری کانادا، این متقاضیان جهت کار در کانادا، دریافت ویزای کاری کاندا و یا تحصیل در دانشگاه های معتبر کانادا بایستی با استفاده یکی از این 4 روش زیر اقدام نمایند:

  • اسکیل ورکر یا نیروی کار متخصص فدرال (Federal Skilled Worker Class)
  • اسکیل ترید یا نیروی متخصص فنی فدرال (Federal Skilled Trades Program)
  • تجربه کار کانادایی (Canadian Experience Class)
  • مهاجرت استانی کانادا (Provincial Nominee Programs (PNP

اکسپرس اینتری کانادا

ویزای کاری کانادا

کار در کانادا

ویزای ۵ ساله کانادا

دانشگاه های معتبر کانادا

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...