ویزای تحصیلی چیست

ویزای تحصیلی چیست

ویزای تحصیلی در واقع پیگیری آموزش و پرورش در کشوری ست که شما آن را به عنوان کشور مقصد انتخاب کرده اید. ویزای تحصیلی یکی از پر متقاضی ترین ویزا ها در بین ویزاهایی مانند ویزای توریستی یا ویزای کاری شناخته می شود. برای دانشجویانی که قصد ادامه ی تحصیل در خارج از کشور را دارند، داشتن ویزای تحصیلی الزامی است. کشور های مختلف نیز قوانین و هزینه های مختلف و متفاوتی را برای دریافت ویزای تحصیلی و ورود به کشور خود دارند که این قوانین و هزینه ها را وزارت امور خارجه ی کشور مقصد، مشخص می کند و هزینه به سفارت خانه ی همان کشور پرداخت می گردد.

معتبرترین ویزای تحصیلی

در بین ویزای تحصلی، ویزای تحصیلی آلمان یا ویزای تحصیلی انگستان معتبر و از متقاضیان زیادی برخوردار است که خواهان پذیرش آلمان و یا پذیرش کشور انگلستان می باشند. با استفاده از ویزای تحصیلی آلمان یا ویزای تحصیلی انگلستان می توانید در مدت زمانی مشخص و معین،در کشوری که برای تحصیل انتخاب کرده اید زندگی کرده و به تحصیل بپردازید یا به عبارتی پذیرش آلمان یا انگلستان را که از معتبرترین ویزای تحصیلی بر خوردار هستند را از ان خود کنید.

مدت زمان ویزای تحصیلی

ویزای تحصیلی ، ویزای کاری و ویزای توریستی با زمان اعتبار متغیر، سه ماهه،شش ماهه و یک ساله می باشد. البته ویزای تحصیلی ( فرقی نمی کند که ویزای تحصیلی آلمان باشد یا ویزای تحصیلی انگلستان و … ) طبق شرایط تحصیل دانشجو و مدت زمانی که از دوره ی تحصیلش باقی مانده است تمدید می گردد.

پذیرش کانادا, پذیرش انگلیس, پذیرش آلمان, ویزای تحصیلی, ویزای تحصیلی آلمان, ویزای تحصیلی انگلستان, ویزای توریستی, دولینگو, ویزای توریستی آلمان, ویزای توریستی ایتالیا, ویزای توریستی فرانسه, کار در کانادا, ویزای کاری کانادا, ویزای کاری آلمان, هزینه زندگی در آلمان, زبان آلمانی, آیلتس , تافل, تحصیل در اتریش, توریستی کانادا, ویزای ۵ ساله کانادا, اکسپرس اینتری کانادا, دانشگاه های معتبر کانادا, پرستاری آلمان, پزشکی آلمان

موسسه “گام اول” با شماره ثبت “۵۲۵۰۵” یکی از با اصالت ترین موسسات در بستر خدمات پذیرش و ویزا با ۱۰ سال سابقه تخصصی در امور مهاجرت می باشد.

ویزای تحصیلی آلمان

ویزای تحصیلی انگلستان

پذیرش آلمان

ارسال پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کپچا *در حال بارگیری کپچا ...